Gmina Łopuszno zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty z uwzględnieniem poniższych wymagań:
1. Opis przedmiotu zamówienia: Realizacja gminnego „Programu Usuwania Azbestu i Wyrobów zawierających azbest dla Gminy Łopuszno na lata 2012-2032" w roku 2017.Warunki wymagane od Wykonawców:
2. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na usuwaniu i unieszkodliwianiu odpadów zawierających azbest zalegających na posesjach na terenie Gminy Łopuszno w ramach realizacji zadania: „Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Łopuszno"
- zabezpieczenie odpadów zgodnie z przepisami (pakowanie),
- przygotowanie do transportu i załadunek,
- uporządkowanie miejsca wykonania usługi z odpadów w sposób uniemożliwiający ich emisję do środowiska,
- transport odebranych odpadów,
- 1m² płyt waży 11 kg
- przekazanie odpadów na składowisko: Składowisko Dobrów, Dobrów 8, 28-142 Tuczępy
posiadające odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych ilość określa się od 6 000 m2 do 13 636,36 m2 (150 Mg)
w sytuacji gdy właściciele którzy złożyli wniosek odmówią wstępu na teren swojej posesji pracownikom firmy wyłonionej w zapytaniu celem wykonania przedmiotu zamówienia
3. Termin realizacji zamówienia:
15 października 2017 r.
4. Kryteria oceny ofert:
5. Osoba z Gminy Łopuszno uprawniona do kontaktu:
Fax. 41/382-12-50
7. Ofertę należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w zamkniętej kopercie z oznaczeniem jakiej sprawy dotyczy z dopiskiem „ Nie otwierać przed 12 maja 2017 r godz. 1500" na adres: Gmina Łopuszno, ul. Konecka 12, 26-070 Łopuszno
- Wzór oferty Wykonawcy
- Projekt umowy
Pliki do pobrania